Inlägg: 1322089
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
shinzawai:
Jag förstår inte detta. Med Forsberg i laget blir en match som MoDo förlorar med 5-0 underhållande att se. Förra säsongen var en av de roligare, trots det snöpliga slutet, tack vare Forsberg och Näslund.
Jag förstår inte detta. Med Forsberg i laget blir en match som MoDo förlorar med 5-0 underhållande att se. Förra säsongen var en av de roligare, trots det snöpliga slutet, tack vare Forsberg och Näslund.
Jag är så klart mer ljummen än man var för ett par år sedan inför en comeback, men nog fan korkar jag skumpan om Peter kör några matcher med oss i år.