Med tanke på det som skrivits i media rörande Modos bud så känns det här fantastiskt bra. En potentiell succévärvning till ett överkomligt pris, grymt.
Inlägg: 1323410
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Gustafsson: ...o vad blev då priset? Har Freddan offentliggjort det?
Nu ska dessa nykomlingar börja producera åxå, samt även de övriga.
Nu ska dessa nykomlingar börja producera åxå, samt även de övriga.