Inlägg: 1323416
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
TIKbiff: Tackar, tackar. Värmer fint i den smällkalla kylan därute.
Äh, den 22:a kommer man att vara på plats när Pikkarambo skjuter Timrå i sank. Den här gången behöver jag inte låna en sittplats, ens i sju sekunder... ;)
Grattis. måste säga att jag glädjs med er, inte alltid pengar som styr.
Inte alltid lätt att hitta en sådan spelare.
Hoppas bara han misslyckas mot timrå ;-)