Inlägg: 1324317
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
spud: Nej, man kan inte ha 18 offensivt inriktade spelare i truppen och att K Fopp inte tillför mycket framåt är helt ok. Han är ju med i en checkingline som främst ska säkra defensiven. (Herregud, annars skulle väl aldrig någonsin Pålsson platsat i NHL på de kriterierna).
De främsta från och med början av andra perioden var ju tyvärr tredje- och fjärdekedjan. De enda som faktiskt insåg att man måste åka skridskor för att skapa målchanser.
De främsta från och med början av andra perioden var ju tyvärr tredje- och fjärdekedjan. De enda som faktiskt insåg att man måste åka skridskor för att skapa målchanser.
Sv: Mats Zuccarello Aasen
spud:
Då såg vi inte samma match. Han höll på att ge mig 2-3 hjärtinfarkter med sitt loja agerande i egen zon, framförallt när han skulle spela ut pucken i boxplay.
Hedman eller K-Fop är pest eller kolera. In med Byström istället.
Då såg vi inte samma match. Han höll på att ge mig 2-3 hjärtinfarkter med sitt loja agerande i egen zon, framförallt när han skulle spela ut pucken i boxplay.
Hedman eller K-Fop är pest eller kolera. In med Byström istället.
Hållberg borde inte få spela öht, killen vill ju inte ens spela.