"Vi har aldríg tränat hårdare, det är mycket kvar att spela om, vi har bra stämning i truppen"
Inlägg: 1324898
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Icing-Ove:
Jag tycker vi kämpade bra idag. Vi var bättre än på länge. Fortsätter vi så här så kanske vi vinner en match rätt vad det är.
Hållberg borde byta namn till Bosse Blåmärke.
Jag tycker vi kämpade bra idag. Vi var bättre än på länge. Fortsätter vi så här så kanske vi vinner en match rätt vad det är.
Hållberg borde byta namn till Bosse Blåmärke.