Inlägg: 1324916
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Men vi dumpar puck i 55 minuter och inte en enda gång går vi vinnande ur den dump-chase försöket! Vad fan är det för mening att dumpa då? Gör som Werner, ba dräm på trissan..
Och Tarkki fortsätter att vara o-magisk.