Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
shinzawai: Förjävla synd bara att de inte kunde spela såhär mot AIK också.

Bäst för Sverige att de spöar Ryssland inatt, känns som att jag behöver lite uppmuntran.