MODOJohan: Äh, du kollade på någon annan match.
Inlägg: 1324928
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
shinzawai: Jag hoppas det... annars ser det jävligt mörkt ut. Vi måste börja plocka 3-poängare, from nästa match och framåt. Så är det, annars blir det en mörk vårsida.