Dream Team: Va fan snackar du om?
Inlägg: 1325417
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Patrik Källstr: Ja, och först nu märker jag att du är MoDoit... sorry :)
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Patrik Källstr: Ja, du kallade väl MoDoiterna "bockjävlar" nyss? Har inte Gävle en julbock? Tyckte det verkade vara en lite konstig liknelse bara. Nothing else.