Inlägg: 1325473
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
arnio: bartecko,nagy,pikkarainen är 3 snabba spelare, de 2 förstnämna är riktiga raketer. Sen har du rätt i att foten foppas kanske inte är i bästa skick, men ändå levererar han makalöst bra när han spelar.
Det verkar som att klagar bara för att klaga, för inte mycket av det du skrivit stämmer.
Varför skulle en GM inte kunna göra skillnad under säsongen, våran var ju delaktig i 4 klassvärvningar veckan före jul, nu inte sagt att detta gör modo till ett toppenlag, men vi har blivit hellvetes mycket starkare på papperet iaf.
Det verkar som att klagar bara för att klaga, för inte mycket av det du skrivit stämmer.
Varför skulle en GM inte kunna göra skillnad under säsongen, våran var ju delaktig i 4 klassvärvningar veckan före jul, nu inte sagt att detta gör modo till ett toppenlag, men vi har blivit hellvetes mycket starkare på papperet iaf.
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
arnio: Bartecko är rätt snabb faktiskt. Skulle gissa att han är bland de snabbare i elitserien. Anders Eriksson däremot är inte snabb, men du tog ju upp alla nya, vilket tyder på att du bara svammlar.
Skulle du tacka nej till en spelare som gör klart mer än en poäng i snitt? Hur många var det nu i elitserien som matchade Foppas snitt? Faktum är att Foppa snittade drygt två poäng per match innan jul när hans fot fungerade hyggligt. Det var efter jul som han bara kom upp i cirka ett poäng per match i snitt, vilket inte var bra nog för att han skulle fortsätta. Min gissning är att rätt få elitseriespelare skulle ha de kraven på sig själva.
Skulle du tacka nej till en spelare som gör klart mer än en poäng i snitt? Hur många var det nu i elitserien som matchade Foppas snitt? Faktum är att Foppa snittade drygt två poäng per match innan jul när hans fot fungerade hyggligt. Det var efter jul som han bara kom upp i cirka ett poäng per match i snitt, vilket inte var bra nog för att han skulle fortsätta. Min gissning är att rätt få elitseriespelare skulle ha de kraven på sig själva.
Kul att du verkar veta mer om Foppas fot än alla andra. Den där forntida killen gjorde urusla 30 poäng på 23 matcher ifjol. Du får en chans att lista alla spelare i elitserien som hade bättre poängsnitt än det."
Hahah Bartecko snabb, Anders Eriksson snabba? Hahaha
Foppas fot har väl inte varit ok på flera år? Varför i hela friden skulle den vara det nu? Eftersom att han inte spelar hockey så får man väl anta att foten är paj..