Inlägg: 1325567
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Mikael Uhlin: När ska Hasse egentligen på i pension? Han står för så mycket av det som jag inte vill ha inom Modo.
Fast vad gäller Modos juniorer på senare år så har man väl knappt ens vågat prova dem i Elitserien. Å andra sidan har Modo faktiskt levererat två spelare till NHL sen guldet 2007 - tre om man räknar Zuccarello.
Och Spud, nog tycker jag att det förekommer en hel del skönmålning, åtminstone från officiellt håll. Lite som om varje förlust är en enstaka företeelse som beror på otur samt att Modo EGENTLIGEN är mycket bättre än vad tabelläget visar. Ungefär som Boork skrev, alltså.