Gustafsson: Bra Challe! Hoppas det faller väl ut.
Inlägg: 1325593
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Nikki Nine:
Madsen och Danielsson, precis som jag önskade mig. Jag tror att den kedjan kan bli en trevlig överraskning.
Jag gillar dock inte att Häggström ställs utanför laget. Enligt mig har han varit en av MoDos bästa spelare efter jul.
Madsen och Danielsson, precis som jag önskade mig. Jag tror att den kedjan kan bli en trevlig överraskning.
Jag gillar dock inte att Häggström ställs utanför laget. Enligt mig har han varit en av MoDos bästa spelare efter jul.