Sawchuk: Kfop har börjat väldigt illa.....
Inlägg: 1325675
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2010-12-30
Jensa har noll mål på 42 skott. Han har ingen procent alls kan man säga :D
Allvarligt så är det faktiskt nästan konstigt dåligt. Tänk på att han dessutom haft åtskilligt med istid i PP.
Jensa har noll mål på 42 skott. Han har ingen procent alls kan man säga :D
Allvarligt så är det faktiskt nästan konstigt dåligt. Tänk på att han dessutom haft åtskilligt med istid i PP.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2010-12-30
Vi är verkligen skickliga på att strula till det med pucken å på något underligt sätt alltid leverera en bra passning till en brynäsare