Martin S: Bättre, men om MoDo inte vinner mot ett lag som vi hittills förlorat 6 av 9 poäng mot den här säsongen så är vi fortfarande noll poäng från kvalserien och fem poäng från slutspel.
Inlägg: 1330699
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Hittade den här gamla bilden sparad på datorn:
www.hockeysnack.com/image/file/700/900/molin.jpg
Hittade den här gamla bilden sparad på datorn:
www.hockeysnack.com/image/file/700/900/molin.jpg
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Så irriterande att se FBK's inställning ikväll. Gratispoäng till Timrå…