Inlägg: 1331341
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Fast jag fick tydligen en poäng under matchen också (fråga Frisco), så det borde stå 2-1 i sådana fall.
Fast jag fick tydligen en poäng under matchen också (fråga Frisco), så det borde stå 2-1 i sådana fall.
Troll-Hasse 2
Team Paddankamilla 0