Inlägg: 1331615
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Han måste ha printat ned det där under små timmarna på Lördagen ..
Tillsammans med nått alkoholhaltigt
Tillsammans med nått alkoholhaltigt
Haha!
"Tänk tanken om Foppa skrev på för Leksand. Vilken uppmärksamhet det skulle bli.
Vilken världsnyhet.
Eller om han skulle välja AIK. Han skulle bli odödlig hjälte på båda ställena.
I Ö-vik hänger tröjan redan i taket."