Gusse: Vore jäkligt trevligt om de kan/får/vill stanna i S-vall ett tag till. Jag kanske minns fel, men var det inte Häggström som "öste" in poäng när han spelade med Foppa?
Inlägg: 1331637
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tikinmyheart: Öste var väl att ta i men ..han fick pyttsa några gånger ja..