Inlägg: 1331679
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Jag såg att AIK värvade Zednik, en värvning som nästan smäller högre än värvningen av Nagy. Ska bli intressant att se vad han kan tillföra.
Jag såg att AIK värvade Zednik, en värvning som nästan smäller högre än värvningen av Nagy. Ska bli intressant att se vad han kan tillföra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är detta första levnadstecknet på John Westins karriär på ett tag?
Oscar Ahlsenfelt vaktade Växjöburen – nyförvärvet Karol Krizan satt på bänken – och motade 24 av 25 skott.