Bad_Brett: Ja, rent spontant så tycker jag att det är en kanonvärvning av AIK. Blir intressant att följa honom.
Inlägg: 1331954
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så är vi nu klara för slutspel igen och kvällsblaskorna inbjuds härmed att ta en skärmdump av modohockey.se för gratis tändvätska till motståndarlagen.
Hurra.
Hurra.
Länkar:
modohockey.se
modohockey.se
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bittesehr: Så känns det som om Brynäs är laget som ligger närmast att spela en kvalserie just nu ...Fast om några omgångar så har garanterat den känslan gått över till ett annat lag ..