Inlägg: 1334077
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Får vi se slovakerna nästa år också?
hockey.expressen.se/elitserien/1.2292513/succeduon-vill-stanna-i-modo
hockey.expressen.se/elitserien/1.2292513/succeduon-vill-stanna-i-modo
KHL lär ju garanterat vara ett alternativ, i alla fall för Nagy. Han kanske vill ta en sista chans där.
Bartecko har varvat mellan Slovakien och Sverige senaste säsongerna och lär antagligen fortsätta med det. Han är ju inte purung heller.
Helt omöjligt lär det inte vara att signa upp dem båda. Kanske står och faller lite med hur det har gått när denna säsong är över?