Inlägg: 1337007
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Fortsätt du att köra den vägen. Så lär han nog släppa schlagern för hockeyn snart.
Fortsätt du att köra den vägen. Så lär han nog släppa schlagern för hockeyn snart.
Och i ärlighetens namn så tror jag inte det dröjer länge innan vi pekar mot rucklet och uttrycker, där har jag sett en elitserie hockeymatch, på den tiden spelade Timrå i elitserien.
För övrigt så brukar jag när jag passerar Övik på E4an köra nedre vägen förbi arenan, järved bonäset och ut mot E4an. Jag ser det som en stilla indoktrinering av en icke hockeyintresserad sambo.
Redigerad kommentar