Simmalugnt: Den jag skyr mest är Sören Persson. Kuben hatar ni lika mycket som vi.
Inlägg: 1337045
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky:
Visst fan gör vi det. Det var det som var ironin i det hela. Då är det liksom ingen som blir nöjd. ;o)
Visst fan gör vi det. Det var det som var ironin i det hela. Då är det liksom ingen som blir nöjd. ;o)