Inlägg: 1337098
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas:
På tal om det. Jag tror det kan ha varit så att jag lärde din dotter att sjunga:
Johan Backlund med Broder Jakob-melodi.
Jag samlade alla barnen där ute på gården på Hållängets dagis så de fick sjunga Johan Backlund. Det blev en fin liten liten kör.
Nu har flera av dem slutat på dagis och börjat i skolan. Ibland när de ser mig börjar de helt spotant sjunga Johan Backlund.
Då känner man sig lyckad, som en kulturbärare. Synd att jag inte filmade när jag stod där och dirigerade i värsta Esa-Pekka-still den lilla barnkören.
På tal om det. Jag tror det kan ha varit så att jag lärde din dotter att sjunga:
Johan Backlund med Broder Jakob-melodi.
Jag samlade alla barnen där ute på gården på Hållängets dagis så de fick sjunga Johan Backlund. Det blev en fin liten liten kör.
Nu har flera av dem slutat på dagis och börjat i skolan. Ibland när de ser mig börjar de helt spotant sjunga Johan Backlund.
Då känner man sig lyckad, som en kulturbärare. Synd att jag inte filmade när jag stod där och dirigerade i värsta Esa-Pekka-still den lilla barnkören.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas: Tror att jag kan trolla fram en kommandobild därifrån efter det senaste SM-guldet också ;)
Skall se om jag inte kan leta fram den igen :)