Inlägg: 1337127
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Ujujuj nu lungnar vi ner oss lite va!!! jag tycker att vi låter OKT piska skiten ur vem fan som helst i social if !
Bara i vaderna. I biceps och bänk är min starkare