Enligt AB ska han träna med dom i 10 dagar, och om min huvudräkning stämmer så innebär det tills 1a feb, vilket borde utesluta Modospel?
Inlägg: 1337279
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
hs0n Hoppas (Och det tror jag ) att det varit raka besked till Modo hela tiden.
Modos "hårda" krav på att man måste vara registrerad för att träna med A-laget kanske inte var så hårt om det varit NHL som gällt hela tiden.
Modos "hårda" krav på att man måste vara registrerad för att träna med A-laget kanske inte var så hårt om det varit NHL som gällt hela tiden.
Redigerad kommentar