Frisco: Sen har han ju bara avböjt tre år i rad nu, men det kvittar väl här inne...
Inlägg: 1337387
Svarskommentarer
Sv: ZZZ-tråd
Ambroo: Zäta är helt klart en riktigt bra hockeyspelare, men han har aldrig varit riktigt lika eller lika dominant som Foppa. Sedan drygt ett år tillbaka så räcker han inte heller till emot tvillingarna Sedin som tack vare frånvaron av skador och målmedveten träning gått om Zäta. Det är ju faktiskt bara tre svenska spelare som någonsin rankats som bäst i världen och det är tre fd modospelare. Zäta tror jag aldrig riktigt når fram, även om han har varit grym stundtals.