Inlägg: 1337422
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Hälge: Hehe. Du kör med en klassiker. Intala sig själv att det blir förlust. Då kan det bara bli bättre:) Lycka till i eftemiddag Hälge.
Frisco: Jaha, domare också. Ytterligare en orsak till vår förlust.
Skit också !