Lumber Jack: Jag tänkte försöka, men jag kan inte ens klaga på domaren...
Inlägg: 1337861
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Hälge: Grattis till en synnerligen välförtjänt viktoria! Ni överglänste oss totalt idag, både på isen och på läktaren. Vi går en mycket dyster framtid till mötes. Ni däremot... Lycka till i slutspelet, dit lär ni gå tämligen enkelt.