Inlägg: 1338232
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Joo jag vet,givetvis så menar jag ju OM vi går till slutspel.Det är nog svårare för Modo att ta sig till slutspel än att gå vidare i ett slutspel..
Hej Gusse. Vi är just nu en poäng ovanför slutspelsstrecket. En poäng. På tisdag möter vi Färjestad.