Inlägg: 1338280
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Icing-Ove: Jag spelade in matchen från HDutsändningen, men tyvärr så hade canal plus lagt in att matchen skulle vara betydligt kortare än den var. Jag har alltså hela förspelet och ända fram till 4-2, men avslutningen har jag inte:(
Jag kollade bara runt på Youtube, folk sitter nog och editerar idag :-)