Inlägg: 1338348
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Salle: Kalla mig galen men jag ser gärna Viklund och/eller Hedman i Mododressen till 11/12. Det har väl inte funkat helt som tänkt för herrarna i Götet men det kan bli ändring om de får chansen hemma igen.
Där har vi ju redan en ersättare i Westin.
Men OM nån annan av backarna försvinner så måste vi ha en jämbördig värvning för Larsson och Bonsa är inte redo än. Dock så vill jag inte släppa iväg dom. Dom har potential för ES och vi kommer att behöva dom om nån säsong då Timmy, Hasse och Bubba inte blir yngre.
Jag skulle hellre se Hägga än Blomqvist men det bästa för dom vore att få spela mycket i en AS-klubb och få utvecklas ytterligare nåt år. Deras plats i laget kan vi fylla med valfri Junis.