Inlägg: 1338374
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Låta honom (Sundström alltså) gå??? Till förmån för Rosén!?!?!
Ännu en som blir kallad galen av mig idag.
Susse hade en tung höst pga att Skröder var halvskadad och att han hade personliga problem med familjen. Nu lirar han med snabba skickliga spelare och man får återigen förundras över Susses ögon, hjärna och handleder agera i ljuv harmoni. Dessutom ser han lättare ut i både sinne och kropp så det kanske ser bättre ut på det familjära planet dessutom.
Nä Susse får vi nog "dras" med i nån säsong till... :-)
Ännu en som blir kallad galen av mig idag.
Susse hade en tung höst pga att Skröder var halvskadad och att han hade personliga problem med familjen. Nu lirar han med snabba skickliga spelare och man får återigen förundras över Susses ögon, hjärna och handleder agera i ljuv harmoni. Dessutom ser han lättare ut i både sinne och kropp så det kanske ser bättre ut på det familjära planet dessutom.
Nä Susse får vi nog "dras" med i nån säsong till... :-)
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Sundström har ju tidigare visat att han inte spelar för pengarna och även om han ser slö ut så gör han mycket nytta för laget. Det är inte en slump att han ligger i den absoluta toppen av elitseriens plus/minus-liga. Kan han klara av att ha en mer undanskymd roll så tycker jag absolut att han ska vara kvar. Det är när spelare på väg ned vill ha monsterkontrakt som jag tycker att det är bättre att släppa dem.
Skulle Rosén kunna axla en roll som andrecenter efter Ritchie? Man ser ju på hans spel i PP att han har enormt mycket hockey i sig men att han liksom väger för lätt i spelet 5 mot 5.
Exempel på lag utan Susse:
Nagy - Ritchie - Skröder
Danielsson - Rosén - Bartecko
Byström - Svartvadet - Madsen
Westin - Forsberg - Hedman