Inlägg: 1338377
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Salle:
Efter er utskåpning var ingen intresserad av att gå ut på krogen, bara hem och skämmas...( Fast ni kanske träffade Timrås spelare ute, dom brukar ju gilla att hänga på Svenssons)
Efter er utskåpning var ingen intresserad av att gå ut på krogen, bara hem och skämmas...( Fast ni kanske träffade Timrås spelare ute, dom brukar ju gilla att hänga på Svenssons)
Galet trångt i gångar och trappor. Vinklar och vrår överallt som blockar och ställer till det. Dessutom så fanns det ketchup/senap-hållare och sop/panttunnor, panttunnorna hade rejäla bygellås på sig förresten ;-) , mitt i gången på flera ställen som ytterligare stoppade upp.
Hörde även rapporter om grym värme i pubbar och på toaletter.
Och då jag åkte med matchfunktionärer så pratade vi även lite utrymning som inte kan funka särskilt bra med dessa branta lätare och dess trappor...
Nä det är nog dags för även den mest sönderavlade Hyndan att inse att en ny arena inne i Stan är just vad TIK skulle behöva. Dessutom skulle stan liva upp betydligt före och efter match. Det var helt dött på stan efter matchen och inte en enda kö till nåt uteställe.