Inlägg: 1338473
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
zigge: Kan nästan säga samma sak, för första gången på 6-7 år är jag avundsjuk på modos klack... men jag sväljer det hela och inser att detta inte kommer förekomma varje gång utan nästa match är det precis samma sak igen och timrås klack dominerar igen :)
Därför rätt skönt med matchresultaten, in tha face!!!!
De är nu avundsjuka o vill byta precis allt: Inte bara nyförvärven, tränare, sc o GM samt arenan, utan nu tom Klacken!!
Jag trodde nog aldrig jag skulle få uppleva MoDoklackARNA så totalt dominera, i TIK's egna arena! Som jag skrev förut, för 6-8 år sen var jag avundsjuk på TIK's klack, igår var det precis omvänt!
TACK ännu en gång MoDo Syd, Lumberjacks samt alla övriga, inte minst vi alla på sittplats med ÖKA! - KÄMPA!! Ståpäls!!