Inlägg: 1338628
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Salle:
Jo, det var lite kul när de dansade.
Sen försöker man förstå Skarins logik. Han kanske tänker så här: Om jag skrämmer bort 1200 personer så kanske VD Christer kan ta min årslön och ge till Corso.
Ja, ja. Nästa års derby får kanske Skarin och hans långfingerprydda polare uppe i kontrollrummet jobba. Derbyt mot Sundsvall vill säga.
Jo, det var lite kul när de dansade.
Sen försöker man förstå Skarins logik. Han kanske tänker så här: Om jag skrämmer bort 1200 personer så kanske VD Christer kan ta min årslön och ge till Corso.
Ja, ja. Nästa års derby får kanske Skarin och hans långfingerprydda polare uppe i kontrollrummet jobba. Derbyt mot Sundsvall vill säga.
Det var ju åndå lite småroligt att spelarna dansade och smålog lite till "Dueling Banjos" när det kom tebax ut för att tacka klacken. Den sved nog lite för dom i DJ-båset.