Inlägg: 1338636
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Hehe, vatten på kvarn: Stjärnorna i sekretariatet verkar ha gjort det igen!
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
Vare sig i laget, ledningen, personal eller fans. Var det Kuben häromåret som röt till åt stollarna i sekretariatet "Det här är ju Elitserien för f:n!" när de sjabblade med klockan o inte hade koll på utvisningar o tid.
Som jag brukar säga"Timrå är en bra klubb, för den som inte kan mycket om hockey. Man är i bra sällskap, för det kan varken fans, ledning eller spelare heller". :-)