Björn W: Färjestad är inne i en trend. Modo bryter trender. I morgon förlorar vi.
Inlägg: 1338656
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Poffa: Vi bryter ju alltid trender men är du säker på vilken det blir imorgon? FBK får "äntligen" vinna igen eller den att grabbarna tar sin första trea för säsongen mot FBK?
Redigerad kommentar