Johnny Bravo: Kan du förklara varför timråboken håller så låg nivå om det inte har med dessa faktorer att göra?
Inlägg: 1338756
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky: Projicera inte dina egna motgångar i livet på andra.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky: Är det högre standard när ni är inne i vår GB o "förgyller" tillvaron med lite "högre" stående inlägg från en hel del av er?
Som sagt Kasta inte skit i dasset.
De faktorer du berör är nog frekvent bland er oxå.
Som sagt Kasta inte skit i dasset.
De faktorer du berör är nog frekvent bland er oxå.