bisterfinnen: Äh, man kan göra som kvinnfolket och köra med extensions.
Inlägg: 1338998
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Jag tror den här matchen var säsongens vändpunkt. Modo vann med 5-2, Modo-fansen dominerade Eon Arena och laget klappades in efter matchen som om de vunnit SM-, VM- och OS-guld. Sammantaget blev det för mycket för Modos redan tidigare uppblåsta hybris och av resterande 14 matcher vann de bara 4 och kvalificerade sig därmed för skärselden.
Och jag har pläderat för en mental coach åtminstone sen 2004...
Och jag har pläderat för en mental coach åtminstone sen 2004...
+ 5