hellge: Då tror jag på dig.
Inlägg: 1341803
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Lumber Jack:
Ska vi hoppas på att vi får se lite Modoiter på plats, det vore kul med en klack. Man fick ju liksom blodad tand när vågen rullade på bortaplan.
Hur var det, skulle WG se matchen på plats? Brettan och Shinz borde väl också vara där, eller?
Ska vi hoppas på att vi får se lite Modoiter på plats, det vore kul med en klack. Man fick ju liksom blodad tand när vågen rullade på bortaplan.
Hur var det, skulle WG se matchen på plats? Brettan och Shinz borde väl också vara där, eller?