Inlägg: 1341892
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
MODOJohan: Ritchie och CO lyfter sig direkt då de får ta lite större ansvar.
AIK-klacken svarar med "... för ni är Djurgårdsjävlar"
Gött.
AIK-klacken svarar med "... för ni är Djurgårdsjävlar"
Gött.
Skrödern