Gustafsson: Bra start. Döda denna utvisning nu.
Inlägg: 1341895
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Bittesehr: förbannat...
jag tycker han släpper in den lite väl billigt Tarkki!
jag tycker han släpper in den lite väl billigt Tarkki!
Redigerad kommentar