Inlägg: 1344268
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - MODO Hockey Läkerol Arena 2011-02-01, kl 19:00
h o c k e y : Jag tycker faktiskt att Svartvadet hela året varit dålig på att markera. Han har spelat rätt mycket på "chans", dvs att han utnyttjar sitt riktigt bra spelsinne istället för att följa gängse regler. Detta gör att han rätt ofta kan bryta uppspel och göra riktigt bra saker, men när det inte fungerar så kan det resultera i horribla markeringsmissar.
Jag tycker att det finns en stor anledning till att han har så oerhört dålig plus/minus och att det vore bättre om han också inordnade sig i "systemet" istället för att gå på spelsinne och magkänsla.
Jag tycker att det finns en stor anledning till att han har så oerhört dålig plus/minus och att det vore bättre om han också inordnade sig i "systemet" istället för att gå på spelsinne och magkänsla.
Sv: Brynäs - MODO Hockey Läkerol Arena 2011-02-01, kl 19:00
h o c k e y :
Svarten kanske har ulcerös kolit?
Svarten kanske har ulcerös kolit?
Angående Tarkki. Det duger inte att göra en kalasräddning i ena läget och sedan kasta in pucken i nästa. Jag ser gärna Dahlberg i kassen mot Timrå. Det tror jag båda målvakterna tjänar på.
Vad har hänt med Svarten? Vår kapten jobbar ju inte 100%. Under bortaturnén var han direkt ansvarig för flera markeringsmissar. Det är inte likt honom. Han måste lyfta sig rejält och vinna kampen mot Lander i morgon.
Jag vägrar förlora mot ett vingklippt Timrå.
Nu jävlar taggar vi till!