Inlägg: 1344353
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - MODO Hockey Läkerol Arena 2011-02-01, kl 19:00
Atjoo91: Jag förstår vad du menar, men jag tycker han har gjort en ytterst medioker insats även i den rollen. Bara så du inte tror att jag bara har de senaste matcherna i åtanke. För där har han, precis som du säger, varit totalt misslyckad, jag skrek rakt ut efter halva matchen mot AIK att Han måste bort från topp 2-linorna. Han tillför absolut ingenting i en producerande kedja.
Personligen tycker jag att valet bör vara solklart de senaste 2 matcherna, det såg man efter 1 period mot AIK. Jag hör alltså inte till de som förespråkar Rosén i förstakedjan. Rosén är en allsvensk spelare i mina ögon, fortfarande. Tempot för den mannen kommer antagligen aldrig att hålla elitserieklass heller, i PP när tempot, stressen och det fysiska spelet är obefintligt räcker det med bra spelsinne, vilket blir väldigt tydligt i det här fallet. Men han har ju ett år kvar och kostar antagligen inte så mycket, så han får väl nöta på.
Såhär tycker jag att man skulle ställt upp, redan efter 1 period måt AIK.
Nagy - Bartecko - Danielsson
Madsen - Ritchie - Skröder
Kfop - Svartvadet - Hedman
Häggström - Rosén - Blomqvist
Personligen tycker jag att valet bör vara solklart de senaste 2 matcherna, det såg man efter 1 period mot AIK. Jag hör alltså inte till de som förespråkar Rosén i förstakedjan. Rosén är en allsvensk spelare i mina ögon, fortfarande. Tempot för den mannen kommer antagligen aldrig att hålla elitserieklass heller, i PP när tempot, stressen och det fysiska spelet är obefintligt räcker det med bra spelsinne, vilket blir väldigt tydligt i det här fallet. Men han har ju ett år kvar och kostar antagligen inte så mycket, så han får väl nöta på.
Såhär tycker jag att man skulle ställt upp, redan efter 1 period måt AIK.
Nagy - Bartecko - Danielsson
Madsen - Ritchie - Skröder
Kfop - Svartvadet - Hedman
Häggström - Rosén - Blomqvist
Men jag kan samtycka att han blir totalt värdelös när man spelar han som någon speluppläggare eller vad man nu vill kalla det. Som nu när han spelar med Lubos och Nagy så är han ju bara pinsam att se på. Men det är upp till Challe Och Andreas att ändra på det.