Inlägg: 1345351
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
Hur i hela helvete man kan förlora en
match mot ett lag som levererar en av
elitseriehistoriens svagaste insater
övergår mitt förstånd . Det är en skam ,
en stor jävla skam .
Det beror nog på att man är sämre än det laget. Forza Timrå.
match mot ett lag som levererar en av
elitseriehistoriens svagaste insater
övergår mitt förstånd . Det är en skam ,
en stor jävla skam .
Det beror nog på att man är sämre än det laget. Forza Timrå.
Hur i hela helvete man kan förlora en match mot ett lag som levererar en av elitseriehistoriens svagaste insater övergår mitt förstånd. Det är en skam, en stor jävla skam.