Inlägg: 1345382
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
bj21: Jag passade också på att skotta när jag kom hem.
Och vad får man som en extrabonus?
Jo, en magsjuk dotter så här på småtimmarna.
Solen skiner verkligen denna vecka.
Nu fattas det bara att Sune Mangs blir marknadschef eller nåt.
Sen får vi en grande finale med storstryk mot bollklubben på lördag.
Tjoho!
Och vad får man som en extrabonus?
Jo, en magsjuk dotter så här på småtimmarna.
Solen skiner verkligen denna vecka.
Nu fattas det bara att Sune Mangs blir marknadschef eller nåt.
Sen får vi en grande finale med storstryk mot bollklubben på lördag.
Tjoho!
Sv: MoDo - Timrå 110203
bj21: In i sängkammaren med dig och se om hon vill ha dig. Pikken har garanterat inte varit där ikväll med sina 31 minuters istid.
SATANS HELVETES JÄVLA SKIT!