Plogbilen behöver väl för f-n inte komma en andra gång!
Inlägg: 1345497
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
bj21: Här har den bara varit en gång. Från 00.00 ungefär och är fortfarande kvar.