Inlägg: 1345585
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: "Allt måste vinnas och alla poäng som tappas höjer drastiskt chansen för vår första kvalserie sedan 1990". Ja Herregud, och då var det ju inte långt borta att vi förmodligen hade försvunnit för gott!
Baserat på tidigare säsongers tabeller så bör MoDo nu, för att ha en realistisk chans på slutspel, ta minst fem trepoängare och gärna någon/några oavgjorda matcher vid full tid på de avslutande nio omgångarna. Det är den verkligheten som gör att jag har lite svårt för att se att det finns tid för experimenterande och tålmodigt väntande på resultat. Allt måste vinnas och alla poäng som tappas höjer drastiskt chansen för vår första kvalserie sedan 1990.