Inlägg: 1345639
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
Om jag ska förtydliga mig.
Jag tycker inte att det är hemsidan uppgift att gå ut och såga sin produkt.
Däremot får gärna individerna själva göra en självrannasakan i media, vilket alltså kan göras oavsett om det är till sagobladet, tv4 eller hemsidan.
Jag tycker inte att det är hemsidan uppgift att gå ut och såga sin produkt.
Däremot får gärna individerna själva göra en självrannasakan i media, vilket alltså kan göras oavsett om det är till sagobladet, tv4 eller hemsidan.
Redigerad kommentar
Nej, jag ser inte varför man på hemsidan ska gå ut med negativa saker per se.
Dock får ju gärna personerna de intervjuar på eget bevåg erkänna att de vill förbättra sig, men jag tycker inte riktigt att det är samma sak.