Inlägg: 1345644
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
Petey21: Tror du på det där själv så är du välkommen att göra det. Annars behöver du bara se på Hasses intervju med Susse för en vecka sedan för att få en bild av hur långt avstånd det är mellan spelarna och den vadderade och uppblåsta tillvaro som administrationen tillhandahåller för dem. Hasse börjar ju nästan kontraktsförhandla åt honom i den intervjun...
Men om du fortfarande inte tror på det efter det så skulle du gärna få redogöra för en alternativ teori till det som kallas för Väsby-syndromet, men har mycket äldre rötter än så. Är det en slump? Är det synd om MoDo? Tar spelarna ett kollektivt beslut om att sätta sig i de här situationerna? Jag är idel öra.
Men om du fortfarande inte tror på det efter det så skulle du gärna få redogöra för en alternativ teori till det som kallas för Väsby-syndromet, men har mycket äldre rötter än så. Är det en slump? Är det synd om MoDo? Tar spelarna ett kollektivt beslut om att sätta sig i de här situationerna? Jag är idel öra.
Men som spelarna själva genomgår en rejäl självrannsakan kan ju det basuneras ut på hemsidan, det är ju en annan sak. Men det är spelarna och ledarna som ansvarar för det som händer på rinken, inte den administrativa personalen. Så det här tjôtet som har varit på sistone om ödmjukhet (på hemsidan!) ger jag inte mycket för. Däremot måste spelarna själva vara ödmjuka inför sin uppgift, det är en helt annan sak.